Link

Min bedste servicedesk med opgavehåndtering

servicedesk opgavehåndteringDen bedste servicedesk med indbygget opgavehåndtering er den, vi for en måned siden fik installeret på min arbejdsplads. Jeg må indrømme, at jeg forinden var lidt mopset, men jeg er stadig nærmest i ekstase over, hvor meget den hjælper mig, og hvor nem den er at bruge. Her kommer min historie om den bedste servicedesk med opgavehåndtering, jeg nogensinde har mødt og haft æren af at bruge.

Min bedste servicedesk og jeg

En servicedesk med opgavehåndtering var ikke, hvad jeg selv som ansvarligt ordensmenneske og superkoordinator havde regnet med ville være en hjælp, men snarere en forhindring, men hold da helt ferie, hvor er jeg glad for, at min chef fik den anskaffet. Det tog en uge at installere den, og den uge var i den grad godt givet ud, fordi den har lettet mit arbejde på så mange områder. Som administrator og ansvarlig for en hel masse kundekontakt og administrative opgaver var jeg i starten ret skeptisk. Skulle der virkelig komme noget maskineri og overtage mine opgaver som en anden robot. Jeg blev positivt overrasket – mildt sagt – og jeg er i dag så glad, så glad, så glad. Jeg havde aldrig forventet, at IT skulle spille en så vigtig rolle i min arbejdsdag, som den gør nu, og heller ikke, at jeg ville finde ud af det, men jeg har aldrig oplevet et IT-system, som er nemmere at arbejde med. Og jeg har altså virkelig prøvet mange i de mange år, jeg har fungeret som administrator. At opgavehåndtering fulgte med den bedste servicedesk i verden, er bare endnu en bonus ved sagen. Den har virkelig gjort vores forretning til et velsmurt maskineri, og vi er virkelig på dupperne i forhold til vores kunder. Alle er glade for den løsning, vi fik, og firmaet hedder for øvrigt Pureservice. Det gør løsningen også Pureservice servicedesk. Her finder du den bedste servicedesk. Opgavehåndtering kan vælges til.

Opgavehåndtering og mine kolleger

Jeg kan som sagt forstå på mine kolleger, som tit taler om det i kaffepauser, at asset management virkelig, og jeg mener altså virkelig har sat gang i sagerne og forbedret kundeplejen markant, og jeg må bare tilslutte mig deres mening. Den servicedesk jeg har hjælper mig til at få et bedre og nemmer overblik og give bedre service til mine kolleger såvel som vores kunder. Det er mig, der sidder med papirerne og ordner lønninger, og det samlede overblik, som den gode servicedesk giver mig, har virkelig været en succeshistorie af rang. Jeg husker nu, hvor lang tid jeg plejede at bruge på, at skabe mig et overblik via excel over de opgaver, der skulle udføres, og de kommende deadlines. Alt er forandret, siden vi fik den bedste løsning, og det må da være den bedste løsning i verden af sin slags, når den kan omvende en skeptiker og old school administrator som mig.

Jeg siger det ikke bare – jeg skriger det gerne ud til alle, som gider høre på det. Mine minder om tiden før er ikke kun forfærdelige, og der var selvfølgelig lysglimt, men der er virkelig kommet et drive og en begejstring ind i firmaet, som ikke var der før, og det er selvfølgelig ikke udelukkende vores nye servicedesk med opgavehåndtering, der har gjort det. Forandring kommer indefra, men den fantastiske løsning har i den grad bidraget til en nemmere og gladere arbejdsdag for alle. Det er jeg sikker på. Her er asset management. Du kan både vælge en servicedesk – og den bliver selvfølgelig skræddersyet til jeres behov og ydelser – og I kan kombinere den med opgavehåndtering, så slår I to fluer med et smæk. Der kommer styr på forretningen, service og kundeplejen, og det er vigtigt, godt, ja – egentlig ligefrem fremragende. Her finder du hjælpen til opgavehåndtering.